Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op via info@lebloem.nl of bezoek de contactpagina.

Verzending & bezorging

Bestellingen die voor 23:59 worden geplaatst (werkdagen), worden doorgaans de volgende dag bezorgd! Let op: zendingen naar Belgiƫ bedragen 1-2 dagen levertijd.

Bestellingen vanaf €50 bedragen GEEN verzendkosten. Bestellingen onder de €50 bedragen €6,99 verzendkosten. De gratis verzending wordt automatisch toegepast.

Ja. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met je track & trace. Je kan je bestelling ook volgen via onze Track Je Order pagina!

Ja. We leveren ook in BelgiĆ«. Bezorging duurt doorgaans 1–2 werkdagen. Ook voor zendingen naar BelgiĆ« geld de gratis verzending vanaf €50.

Mocht je het bezorgadres willen wijzigen dan raden we je aan om direct (voor 17:00) contact met ons op te nemen via info@lebloem.nl of onze contactpagina.

Bestellen en betalen

We accepteren de volgende meest veilige en meest gebruikte betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Klarna, achteraf betalen
  • Bancontact
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)
  • Apple Pay & Google Pay
  • Paypal

Je ziet automatisch de voor jou beschikbare opties in de checkout. Alle betalingen verlopen via een beveiligde (SSL) verbinding.

Ja, je kunt bij ons eenvoudig en veilig achteraf betalen via Klarna.

  1. Voeg je producten toe aan je winkelmandje.
  2. Ga naarĀ Afrekenen.
  3. Vul je code in bijĀ ā€œKortingscode of cadeaubonā€Ā (op mobiel: open eerst het besteloverzicht) en klikĀ Toepassen.
  4. De korting wordt direct verrekend in het totaal.

Ja, voor het wijzigen of annuleren van je bestelling kun je contact opnemen (voor 17:00) via info@lebloem.nl of via onze contactpagina.

Voor zakelijke bestellingen (bulk) kun je contact met ons opnemen via info@lebloem.nl of via onze contactpagina.

Ook voor het verkrijgen van een BTW-factuur verzoeken we je om rechtstreeks contact met de klantenservice op te nemen.

Retourneren, ruilen en terugbetaling

Om je bestelling te retourneren vragen we je om je retour aan te melden via ons retourportaal. Hier keuren onze medewerkers je retour in de meeste gevallen goed en wordt er een retourlabel naar je opgestuurd.

Ja, je hebt de mogelijkheid om je producten te ruilen. Ook hier vragen we je om je bestelling aan te melden via ons ruilportaal.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, zullen we je retour controleren. Wanneer de retour aan de retourvoorwaarden voldoet, betalen we het aankoopbedrag binnen 24 uur terug.

Mocht je bestelling onverhoopts beschadigd of verkeerd geleverd zijn, vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via info@lebloem.nl of via onze contactpagina.

ProductinformatieĀ 

We zijn gespecialiseerd in kunstbloemen en boeketten met een realistische uitstraling — van losse stelen en takken tot complete, kant-en-klare boeketten. Daarnaast vind je bij ons bijpassende vazen, en een wisselende seizoenscollectie.


Zoek je iets speciaals of maatwerk? Mail ons via info@lebloem.nl - we denken graag mee.

Het kan soms voorkomen dat er een product is uitverkocht. Wees niet getreurd want vrijwel alle producten komen weer terug op voorraad. Benieuwd naar wanneer deze producten weer beschikbaar zijn? Neem contact met ons op via info@lebloem.nl of onze contactpagina.

Het grootste voordeel van deze kunstbloemen is dat ze nooit verwelken! De bloemen gaan dus levenslang mee. Mocht er onverhoopts toch iets mis met je product zijn? Dan kun je gebruik maken van de garantie!